سامانه مدرسه هوشمند پویان

 ورود به پنل کاربری

 متولدین امروز
 آمار بازدید ها


در آن روزگار که هنوز نونهالانی کم تجربه بودیم و در مکتب نشسته با شیره ی جان شما هر روز قد بر می افراشتیم و برومندتر می شدیم تا امروز که در میانه ی راه زندگی هستیم هرچه داریم از برکت وجود شما و فیض زحمات انسان ساز شماست .
دانش آموزان اولین دوره مقطع راهنمایی در سال تحصیلی 50  در مراسمی نمادین در مدرسه طالب آملی در جهت تقدیر از دبیران ، مدیر و معاونین سال های دور خود پس از گذشت 44 سال  گرد هم آمدند ، تا به یاد سال های کودکی خاطرات گذشته خود را با معلمان آن دوران مرور نمایند  و فرهنگ باهم بودن را در جامعه گسترش دهند ، تا به پاس همه گچ هایی که به استنشاق آن ها رسید ، بوسه بر دستان لرزان دبیران زنند .
این مراسم که با همت اقایان رئیس زاده ، قربانی ، اولیایی ، نیک صفت ، شهیدی ، شاه نوری ، ارزانی ، رمضانی ، منصوری ، زاهدی ، شالیکار ، توکلی ، و مدیریت محترم دبیرستان هیأت امنایی طالب آملی آقای ایسفی برگزار شد . ابتدا از آذر 93 با همت آقای قربانی و 35 نفر از دانش آموزان ، جلسه ای در دبیرستان برگزار کردید ، تا مقدمات کار انجام گیرد سپس با جلسات متعدد و اطلاع رسانی های  مداوم و پیگیری های مکرر توسط هیأت اجرایی حدود 250 نفر از دانش آموزان و معاونین و دبیران آن دوره ، در روز پنجشنبه مورخ 10 اردیبهشت 1394 در مدرسه حضور یافتند .
ابتدا تمام دانش آموزان دیروز توسط دانش آموزان امروز مورد استقبال قرار گرفتند و پس از عبور از زیر قرآن کریم وارد حیاط مدرسه گردیدند . و زنگ مدرسه در رأس ساعت 9 صبح توسط معاون آن دوره جناب آقای روشنایی به صدا در آمد . سپس قرآن کریم توسط آقای حسن زاده قرائت شد . و بعد از آن ، آقایان صفا نوائی و روشنایی معاونین همان دوره با پس از گذشت سال ها برای دانش آموزان خود در خصوص نظم و رعایت قانون در مدرسه به صورت نمادین ، مطالبی را بیان کردند ، سپس آقای ایسفی مدیریت دبیرستان ضمن خیر مقدم گویی به تمام حاضرین گزارشی اجمالی از برنامه های آموزشی و پرورشی مدرسه بیان کردند ، همچنین آقای بهزادی معاونت محترم آموزش و پرورش آمل ، شعری زیبا قرائت نمودند ، و در انتها آقای محمد نسب مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آمل ضمن خیر مقدم گویی از همه کسانی که این برنامه را پایه ریزی نمودند تقدیر و تشکر به عمل آوردند . و آمل شهر فرهنگ و ادب ، شهر فرهیختگان ، شهر عالمان نام بردند و از حضور همه عزیزان تشکر کردند . در ادامه دانش آموزان به همراه دبیران وارد کلاس شدند ، بعد از گذشت 1 ساعت مراسم در مدرسه به اتمام رسید و به منظور اهدای لوح تقدیر به دبیران و معاونین آن دوره و همچنین مراسم پایانی و صرف ناهار به تالار باغ مهر عزیمت نمودند .































تاریخ انتشار: 1394/02/13

 روز شمار
 احادیث پند آموز